Ga naar inhoud


welke software voor echostar 3600 & penta 1.11 ?


Gast

Aanbevolen berichten


ik gebruik gewoon de laatste versie van echostar heb je bijvoorbeeld ook autofocus kan je uitzetten. Wel heb ik in combi met de MM 1.04 en penta 1.09 veel last gehad van freezes sinds ik draai met tetra 1.00 werkt deze machine probleemloos en ben er zeer tevreden mee. Dit is voor mij geen hobbymachine doch gewoon de ontvanger voor in de huiskamer die mijn 15 jaar oude echostar 1.20 schotel weer perfect bediend, veel beter dan via de 5700 en mm9500 en switches rf conforters etc. Kort om met de laatste software versie via hotbird te downloaden met de machine ben ik zeer tevreden.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer maar de echostar 3600 kan helaas geen conax kiosken aan het is een probleem met deze ontvanger jammer want ik heb het zelfde en ook al alles geprobeerd het is geen software maar een hardware probleem de 2200 doet alles wel geen problemen mee

 

 

was getekent echostar3600via // 2200 // nokia // philips [color:"blue"] [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels een speciale patch gevonden die via de casinterface je mm update (met penta 1.11 conax) en dan zijn de problemen verholpen.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel jammer dat demio niet meer reageert, ik heb overigens een zilvere draait echter op tetra 1.0 en niet op penta 1.11 conax, ben wat huiverig geworden voor penta sinds 1 april.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...