Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,ik ben in het bezit van een echostar ad3000ip,prima decoder.<BR>ik wil graag van jullie weten wat nou eigelijk de beste kaarten zijn ,zowel voor seca als voor viacces,ik lees ook 3in1<BR>graag duidelijk antwoord s.v.p.<BR>zodat ik weet welke kaart(en)ik kan bestellen<BR>met vr.gr,<P>debo<P><BR> deboger@hetnet.nl laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...