Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 Hoi,<P>Ben toch beniewd wat ons te wachten staat.<BR>Maakte een doos open met een nokia 9304 en jawel hoor er zat een nieuw type kaart bij.<BR>Ik dus meteen een eens testen en precies wat ik verwacht had.<BR>Deze kaart is (nog) niet te lezen en te beschijven.<P>Bye HobbyMan
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 wel zelfde structuur v/d contacten of gaan ze 't nu echt<P>proberen....?
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 Wanneer gaat de codering echt veranderen dan? En worden alle kaarten omgeruild?
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 Je kan echt niet aan de bovenkant zien hoeveel 'chips' er in zitten <P>Robbie
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 @ Hobbyman,<P>Kan je misschien dat kaartje inscannen ?<BR>Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 En veel belangrijker...Doet ie het in een Aston 1.03/1.05 CI CAM????
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 denkje dat de codering gaat veranderen <P>of dat je alleen nieuwe(meer) nano cmdz toevoegen en bv grotere<P>encryptie cappaciteit op de kaart met bv erwat ingebakken?
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 ff terug naar t begin,<P>was het een C+ kaartje dan?<P>was nog namelijk net ff niet duidelijk
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 Hoi,<P>Ik heb het hier dus over de NERDERLANDSE secakaarten.<BR>En je chip is ook anders lijkt een vierkantje met van de zijkant uitgezien een soort 8.<p>[ 12-09-2001: Message edited by: HobbyMan ]
Guest Posted September 11, 2001 Posted September 11, 2001 Foutje Bedankt.<P>Ben eens verder gaan kijken maar sorry jongens het was VALS alarm.<BR>Het is inderdaad wel een nieuwe kaart, de chip is anders, maar verder de zelfde look.<BR>Ik kan de kaart versie niet lezen en zien, maar verder is de kaart nog gewoon te bewerken.<BR>Dus dat lucht wel even op.<BR>Ik had de kaart bij een maat van me zitten testen en bij hem kon ik deze niet bewerken, dus waarschijnlijk zat daar iets niet goed.<BR>Hier kan ik gewoon doen met de kaart als voor heen.<BR>Dus nog maals SORRY voor het valse alarm.
Guest Posted September 12, 2001 Posted September 12, 2001 maakt toch allemaal niet uit, ik vind<P>het zo ie zo een fijn idee dat jij naar die<P>kaartjes kijkt en het zo dus een beetje voor<P>iedereen in de gaten houdt!<P>thanx
Recommended Posts