Jump to content

Recommended Posts

Posted

mk4.1 ziet mijn programmer niet (phoenix),<BR>poort instelling is zeker goed wie kan me wat meer vertellen over instellingen? groetjes simonj

Posted

bij mij werkt het perfect op de standaard instellingen bij het starten van het programma gewoon op com1 en verder staat alles zoals in het programma is ingesteld<P>groeten adje

Posted

Kijk eens of je wel een keurig gestabiliseerde voeding (met correcte voltage) aan je Phoenixje hebt hangen. Dat bleek bij mij ooit het probleem te zijn. Lampje brandde destijds keurig maar het ding zond alleen maar rommel naar de com-poort. Beetje sjiekere voeding eraan en het werkte!<P>Succes smile.gif" border="0

  • 2 weeks later...
Posted

Zit met hetzelfde probleem. Dacht al dat het aan mij lag aangezien ik voor de eerste keer een kaart wou uilezen en er geen ervaring mee heb. Als test heb ik er eens een goldje ingestoken en hier geeft hij geen foutmelding confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>@MacEllie2 wat gebruik jij dan als voeding? Het voedingsblokje dat ik gebruik heb ik tot op heden voor mijn DL20 en Goldprogger gebruikt zonder problemen.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...