Guest Posted September 22, 2001 Posted September 22, 2001 Kan iemand mij uileggen wat het verschil is tussen Aston v 1.03 en v 1.05 ??<BR>Ik kan op de Aston v 1.05 div. files van internet op de kaart zetten en die werken maar op een Aston v 1.03 kan ik alleen die van de turkse site plaatsen.....<P>alvast bedankt<BR>GAOS
ukkiepukkie Posted September 22, 2001 Posted September 22, 2001 Op een aston 1.03 kun je maar 8 providers zetten en op een 1.05 als het goed is 16.
Guest Posted September 27, 2001 Posted September 27, 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ukkiepukkie:<BR><STRONG>Op een aston 1.03 kun je maar 8 providers zetten en op een 1.05 als het goed is 16.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Dan even 1 vraag hoe wil jij c+ horizont te voorschijnt toveren op een 1.03 ?<BR>En dat wil mijn vader dan ook wel zelfde als met stream, hoeft die man ook geen andere ci te halen.
Guest Posted September 27, 2001 Posted September 27, 2001 he Gaos,<BR> mag ik de link naar die Turkse site pls<P><BR>volcannl@hotmail.com
Guest Posted September 27, 2001 Posted September 27, 2001 Hallo<P>Een 1.03 kan de hoge provider id 37<BR>van steam niet aan, dus dat werkt niet.<P>Groetjes Sjefke..
FredjeV Posted September 27, 2001 Posted September 27, 2001 En de 1.03 laat in de Humax in ieder geval weinig of geen AU codes door, de 1.05 doet dit wel!<BR>Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Guest Posted September 29, 2001 Posted September 29, 2001 Hallo.<BR>Hoe kan ik zien of ik een Aston v1.03 of v1.05 heb????<BR>alvast bedankt voor de reactie
Guest Posted September 29, 2001 Posted September 29, 2001 Sorry ik was effu in slaap gevallen <BR>ik weet het weer.
Guest Posted September 29, 2001 Posted September 29, 2001 hallo nu we het toch over een aston ci hebben, kun je een 1.0 ook veranderen naar een 1.05<BR>bedankt jan
Guest Posted September 30, 2001 Posted September 30, 2001 @marsmannetje,<P>Een Aston 1.0 kun je upgraden naar 1.03.<P>Nooit naar 1.05, helaas.<P>Zie ook talloze postings in het forum<BR>"Dubbele kaartlezers, CI's & CAMS".<P>Groeten,<P>sattaz
Recommended Posts