Ga naar inhoud


[Strong 8000] collectief een motor bestellen voor de 8000


VREESWIJK

Aanbevolen berichten

Wie wil er collectief een motor bestellen voor de strong 8000

 

De huidige prijs is 99.00 euro ex verzendkosten dit is ongeveer 10.00 euro

Bij een grote bestelling gaat de prijs omlaag met 10% of meer.

 

Er word pas een bestelling gedaan door de dealer als er meer dan 10 inschrijvingen zijn die akkoord gaan met de dan genoemde prijs.

 

Als iemand een goedkoper adres heeft die ook garantie geeft laat het dan weten voor dat de prijs bekend gemaakt word

 

Als jij je wil aanmelden doe dit dan door je met je mail adres onder dit topic te plaatsen.

 

Ps:plaats hier geen credit kaart nummer of bank pas nummer

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Vreeswijk

 

Hallo, Ik heb de motor besteld via PM maar kreeg nog geen bevestiging, heb bovendien ook in dit Topic besteld.

Wil degene die dit regelt even een replay geven of bevestigen dat e.e.a. in behandeling is.

 

gr. LS

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vreeswijk en Marc de Wit

Vreemd, is mijn bericht gewist?

Ik had Vreeswijk geantwoord dat ik een bevestiging van Marc de Wit heb gehad. Dus dat is dik in orde en wij wachten af.

 

gr. LS

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt tegen ik heb 32 mails gehad van satters die een motor wilde maar zoals je ziet zijn er pas drie besteld

 

als iemand nog een motor wil kopen meld je dan nog even anders laat ik dit blad vervallen

 

lonesatter@ je had niet gepost op de site maar op mijn mail vandaar dat je post kwijd ben?

doi

vreeswijk

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik dacht dat zelf ook al.

Ik verwacht de motor komende week.

dus dat wordt weer sleutelen.

Ben zeeer benieuwd, misschien ben ik dadelijk wel de 2e gebruiker van een Strong met motor in Nederland. ha ha

 

gr. LS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was niet thuis, maar hij ligt op het postkantoor, ik haal hem morgen op, misschien neem ik dan gelijk een vrije middag. ga ik hem er gelijk op monteren.

Heb al voorbereidingen getroffen.

Heb mijn platdak opstelling verstevigd. de pijp had nogal wat buiging. ik heb hem nu naar de 4 hoeken met draadstang en spanners getuid. zo kan je heel makkelijk naar 4 zijden het loodpunt afstellen. Staat nu precies te lood.

 

gr. LS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...