Ga naar inhoud


Cas Module


Gast ThaPaSSioN

Aanbevolen berichten

Ik wil een cas module aanschaffen zodat ik mijn Xtreme kan voorzien van ander Matrix Reloaded.

Verder wil ik al voorruit kijken en de cas ook gaan gebruiken om een MatrixCam of de Magic Cam te updaten.

Welke Cas kan ik het beste aanschaffen, de satboer heeft het erover dat alleen de cas 1 dit zou kunnen, graag advies wat te kopen....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je hem alleen wilt gaan gebruiken voor je Xtreme , Magic en Matrix volstaat de Cas plus al (met pcmcia adapter) die ik zelf ook gebruik .

 

Wil je er echter ook Joker/ ice crypt cams mee programmeren dan kan dit alleen met de Cas2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar kan ik met de USB cas interface ook mijn Xtreme programmeren? En zo ja wordt het betreffende kabeltje ook meegeleverd?

Ik heb wel begrepen dat de cas2 USB veel en veel sneller kan programmeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kabeltje moet je of zelf maken is niet moeilijk of bestellen is duur 9 euro voor 22cm flatcabel en twee conectoren dat los €2.50 of minder kost als je in een goede electronika zaak op een rustig moment vraagt met een briefje voor de conectie dan drukken ze het zo voor je in elkaar je hoeft dat niet te solderen

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...