Ga naar inhoud


Timer von Echostar DVR7000 heeft een eigenleven!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb de afgelopen dagen diverse opnamen op mijn harde schijf willen maken, dit lukt echter slecht ten dele.

 

Ik heb de laatste Software in mijn DVR7000

 

Het is puur toeval of de opname gemaakt wordt. Met de EPG stel ik de tijd in en aktiveer de opname. Ik controleer steeds of de opname in de lijst staat. Nagenoeg elke tweede opname wordt niet uitgevoerd.

 

Heeft iemand dezelfde ervaringen en weet hoe diet probleem op de lossen is.

 

Verder nog een ander vraagje. Mijn oude Videorecorder ondersteunde VPS/PDC wordt dit ook bij de Echostar ondersteund of moet ik hier een extra speelruim ingeven voor uitgelopend programmas?

 

mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een 5000, en alhoewel niet zo erg als je beschrijft heb ik toch al een paar verdachte zaken meegemaakt (ik neem aan dat het softwareblock ivm opnames in de 5000 en in de 7000 vrij gelijklopend is). Eens stelde ik een uur en 7 minuten in en eindigde met 7 minuten, een andere maal werd er gewoon niet op genomen. De settings dan verschillende malen gechecked, maar niets abnormaals gevonden, dus het euvel zit binnenin. Het feit dat er toch al een tijd vreemde zaken gerapporteerd worden, zij het verspreid, toont wel aan dat de soft niet 100% is

-----------------------------------------------

Echostar 5000, Topfield 5000 PVR 160Gb , 2x Triax 88, 3x Golden Interstar quad, 3x Spaun 4x1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...