Ga naar inhoud


prob met org. seca kaart in test image


aukemuis

Aanbevolen berichten


Ook als je met dreamflash de image aan het testen bent? Hier ziet ie de kaart niet echt. (beter gezegd, echt niet)

 

Zou het nog verschil uit kunnen maken bij het gebruik van de image direct op de db of via de dreamflash omgeving van de 1228 ronald image?

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik benieuwd wat er hier fout gaat... ff spitten dus.

BTW naast dit heb ik nog wel vagere problemen met de test versie onder de multi image omgeving...

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, dat werkte hier prima, al wil de scam_cs de keys die ik via de update binnen haal niet meer gebruiken. NU gebruik ik dus de radegast om de overige zenders te bekijken in de 1228 image.

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we dat hier ook eens proberen zodra ik een gaatje heb. Voorlopig zal de 1228 image het moeten doen.

 

BTW zou je voor me eens kunnen kijken of je een mpeg file met geluid de gehele lengte kunt bekijken? Hier is het max 15 sec en daarna is het over.

 

Wat ik wel een voordeel vond was dat ie nu pal en ntsc netjes aan kan.

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaag, na een reinstall van de test image als main image en niet binnen de multi image omgeving van ronald 1228 werkt alles weer zoals het hoort, incl. de scam_cs emu.

 

Wierd. Ben wel benieuwd hoe alles nu kwam, maar ga het niet opnieuw uitzoeken. (ben al blij dat ie het weer helemaal doet :-))

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...