Ga naar inhoud


Humax met MediaHighway-software??


Bink

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,<P>Ik vraag me af of Humax binnenkort ook zal komen met een officiele Canal+doos. Als ik op hun <A HREF="http://www.humaxdigital.com/abouthumax/part_memb.htm" TARGET=_blank>website</A> kijk, zie ik dat ze een licentie hebben om MediaHighway in hun tuners te stoppen.... <P>Zou best geinig zijn, een Humax met een Canal+ sticker erop. Zo'n <I>contradictio interminus</I>....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Ik weet niet of ik wel die C+ MediaHighway shit in m`n Hummy wil hebben!!<BR>Al dat gedoe met antireset en zo....<P>Van mij mogen ze hun EPG houden.<P>In de huidige humaxen zal het zeker niet komen, in de licentie voorwaarden staat dat er b.v. ook een modem in de ontvanger moet zitten (voor PPV) en aangezien de huidige hummy`s dat niet hebben, dus geen officele C+ software voor deze modellen.<P>Groetjes,<BR> Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by svetik:<BR><STRONG>Wacht maar af, misschien doet Planet Hemp dit al in hun nieuwe versie.<P> cool.gif" border="0cool.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>hmmm.... waar vind ik die versie, als ie er is....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er geen modem in de Humax zit hoeft op zich geen belemmering te zijn.<P>Aangezien er 'n seriële aansluiting op de achterkant van de Humax zit is het eenvoudig voor de fabrikant om met 'n extern modempje in de vorm van 'n stekker te komen, die dan gewoon op de seriële aansluiting geplugt kan worden.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik toch nog iets aan mn externe modem van mn Pace 501 G2 uit Zuid Afrika!<P>Wie wat bewaard heeft nog eens iet(in iedergeval een heleboel zooi!) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...