Ga naar inhoud


Problemen ronald 0216 in ronald 1228 multiimg


T_I

Aanbevolen berichten

Hmmm, als ik ga testen dan gaat het weer eens fout. Ff snel de huidige situatie:

 

DB met ronald 1228 image. De situatie is volgens mij niet geheel correct, aangezien, na het gedonder met de rotor gisteren, de scam_cs nu alleen nog de kaart gebruikt en FTA laat zien. Radegast voor de rest. (Extra software wil niet correct installeren)

 

In deze omgeving gebruik ik de multi image omgeving en heb daar de 0216 testimage van ronald gezet. Zodra ik die gebruik heb ik de volgende problemen:

 

- niets gaat meer open behalve de FTA zenders, ongeacht de emu of het op de card aanwezig zijn van de codes.

- zelf opgenomen films in .ts fileformat speelt ie grandioos af, maar van de mpeg2 films (omgezet vanuit ts danwel gedownload) speelt ie alleen maximaal de eerste 15 seconden zonder geluid af

 

Waar moet ik de problemen zoeken en hoe los ik het op? Ik zou om te beginnen de 1228 img verdenken. Echter een herinstall + flash erase lost niets op. (bin there, done it)

 

Het lijtk er op dat ik een complete reset van de omgeving nodig hebalvorens weer wat werkend te krijgen, maar graag heb ik wel eerst een bevestiging alvorens de windows methode (complete reinstall) te gebruiken om dit op te lossen.

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...