Ga naar inhoud


Probleem met het plaatsen van Jonsa 180 cm


dutchsatellite

Aanbevolen berichten

Gisteren eindelijk begonnen met het plaatsen van mijn nieuwe schotel, maar toch lijken er mij nog enkele problemen, het belangrijkste is dat wanneer de bevestigingen allemaal worden aangedraaid dat alles vast staat, en ik er geen inzicht in krijg hoe de schotel nog kan draaien, weet iemand hier raad mee? Ik veronderstel dat alles goed gemonteerd staat,

 

Groetjes,

DS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij zou wel moeten draaien om de bronzen bussen die meegeleverd zijn . hier zitten aan de andere zijde platte ringen die een gat hebben die om de bronzen bus vallen en daarop komt weer de normale platte ring als je nu de bout en de borgmoer aan draait dan duwen de ringen op de bronzen bus zodat de beide platen van de schotel zelf vrij blijven.

Maar volgens mij is er nog een ander probleem en dat is de declinatie hoek instellingen. De bij geleverde bouten zijn volgens mij te kort zodat de maximale declinatie hoek voor NL niet bereikbaar zijn. Ik heb er zelf platte ringen tussen gedaan om dit op te vangen zodat de schotel verder naar voren gezet kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...