Ga naar inhoud


Vanaf de usbstick werken


Gast olav12

Aanbevolen berichten

@All,

 

ik heb mijn USB Stick aan de gang op de Dreambox. Alles werkt zoals in de beschrijving staat.

 

Maar nu misschien een stomme vraag maar hoe stuur een image die op de stick aan. Ik kan als ik op de blauwe knop druk dan zie ik een optie Installed images en dan bij image 0 de image die ik erop heb gezet.

 

Wie heeft er een antwoord??

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Ome merde,

 

ik heb het de stick aan de gang. Ik heb er ook een image op staan die ik kan zien.

 

Maar hoe kan ik met de image die op de stick staat gaan werken.

 

Hoe is een stick moet laten gaan werken met de dreambox heb ik van de site van sjerom.

 

mvg

Olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er niemand een antwoord voor mij. Ik heb toch niet zo'n uitzonderlijk probleem voor de experts of toch wel????

 

Op de site van sjerom zie ik het antwoord niet.

 

mvg

Olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hemertje,

 

Stomme vraag waarschijnlijk. Moet ik de DB dan stroomloos gooien of gewoon aan en uit met de AB???

 

Want ik denk dat daar het probleem in zit wat jij aangeeft.

 

mvg

Olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bingo daar zit de fout. Ik heb hem gewoon uitgezet met de standby toets bovenaan de ab.

 

Ik zal het vanavond nog een keer proberen en jullie dan nog eventueel tekst en uitleg geven. Jullie zien nog iets van mij.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik over keuze menu praat dan praat ik over het menu wat ik zie als ik op het blauwe knopje druk.

 

Ik weet voor bijna 100% dat ik met de reboot iets fout gedaan heb.

 

Olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dreamflash 1.2 er op zet in je basis img,dan krijg je bij het opstarten van de box een keuze menu te zien waar je kan kiezen welke img je wil opstarten op je tv scherm,ik dacht dat dit ook zo was met de multiboot img van ronald.Maar ik krijg alleen maar een keuze menu in mijn lcd scherpje op de dreambox,als je niks doet start ie de basis img op,ga je met de pijltjes toets 1 naar beneden

start ie de eerste img die op mijn usb stick op .Ik vind het alleen vreemd dat ik dat keuze menu alleen in het lcd

te zien krijg en niet op mijn tv.

 

Gr birddog

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,

 

stand van zaken. Na een hoop gekl**t met een rudream van 26.11 en nog wat andere images overgestapt op official release. Ging goed in principe maar op een gegeven moment knalde de DB er elke keer uit.

 

Ik heb nu 107[1].3_rd_v20040127modify.img erop staan en ga proberen of ik daar iets mee kan doen. Ik zou bij god niet weten hoe maar dat vis ik wel uit. Misschien begin ik nog een keer te roepen hier.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...