Ga naar inhoud


PPUA en MK..


Gast

Aanbevolen berichten

Wat mijn opvalt is dat er nog steeds een hoop mensen zijn die zonder erbij na te denken de masterkeys uitwisselen, als deze bij onze vrienden van ANAAL- terecht komen worden deze geheid stop gezet.<BR>(houd deze keys dus gewoon voor je eigen of een klein select gezelschap)<P>VB. Ik lees in een NG een oproep (ik zal deze beste man in dit geval even Freek noemen omdat ik dat wel leuk vind):<BR>Wie kan mij vertellen hoe ik de MK1 en de PPUA van mijn originele Can*** + kaart kan halen en wat kan ik hiermee doen.<BR>M.vr.gr Freek<P>Ik Freek een mailtje gestuurt en via de e-mail opweg geholpen hoe hij deze kon gebruiken op zijn GW-card.<P>Krijg ik nog dezelfde avond een mailtje terug van hem van, Het is me gelukt dit zijn ze *************************.<BR>M.vr.gr. Freek<P>Ik Freek weer een mailtje gestuurt kijk uit wat je er mee doet geef ze niet zomaar weg enz. enz. enz.<P>Krijg ik een week of 2 later van een bekende van mij dezelfde keys toegestuurt via de e-mail, en een maand of 2 daarna een mailtje van Freek HELP ME MIJN CANAAL+ KAART DOET HET NIET MEER,Ik hem weer een mailtje gestuurd met de vraag wie hebben van jou de MK1 en PPUA gekregen, wat denk je dat ie zegt IEDEREEN DIE ZE MAAR WOU HEBBEN.<P>M.A.W. geef ze niet zomaar weg want voor je het weet ontvang je op je originele kaart geen keys meer, en je kan bellen met CAN***+ wat je wil je wordt gewoon nooit meer onder je eigen naam aangesloten KIJK HIER DUS MEE UIT.<P>Dennis<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik me afvraag is wat C+ in dit geval doet;<P>Krijgt hij een nieuwe kaart met nieuwe PPUA en MK1 of niet ?<P>Ben je als klant hier verantwoordelijk voor of gaat C+ er vanuit dat iemand op andere wijze aan deze keys is gekomen ?<P>Ben heel benieuwd of iemand een praktijk voorbeeld heeft ?<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ja, wat zal er gebeuren,<P>Mr. X belt c- en verteld dat de kaart het niet meer doet. Vraagt dus voor een nieuwe puls om te activeren..<P>C- medewerkstertje zal de compjoeter aanzetten, en het kaartnummer ingeven, en dal zal de compjoeter zeggen dat de gegevens geblokkert zijn.<P>Nu is ons C- medewerkstertje weer aan de beurt, en zegt tegen Mr. X dat er een probleem is, oftie de kaart naar C- kan opsturen... (dit vermoed ik wat er gebeurt), en de rest, kweetniet, bent benieuw of dit al iemand aan de hand heeft gehad.<P>Groetjes,<P>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was inderdaad de vraag jonas, nu het antwoord nog ?<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>ik merk de laatste tijd een "echo" in postings, ligt dat godver weer aan freeler ?<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lang je de custwp van je PPUA niet public maakt is er niet echt een probleem toch? sturen ze in het slechtste geval een nieuwe PPUA/MK01 via MK00 en UA...<P>Grtz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit geval was het dus zo dat "Freek" geen nieuwe kaart kreeg omdat hij zijn MK1 en PPUA vrij had gegeven, ook toen hij bleef volhouden van niet zei men helaas, nu heeft hij op het zelfde adres maar dan op naam van zijn vrouw een nieuwe kaart aangevraagt die kreeg hij wel (het betreft hier geen abbo op c+1 en 2 maar gewoon het f 30.= per jaar abbo voor de publieke...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...