deveul Posted November 6, 2001 Posted November 6, 2001 werkt de c+ s*kaart met een allcam 9500 en hoe deze in te voeren (als fun )
Guest Posted November 6, 2001 Posted November 6, 2001 Volgens mij werkt een C+ kaart alleen op seca (of een oude alleen op irdeto) en kan je daar dus geen 3in1 file's opzetten.<p>Henri.
Recommended Posts