Ga naar inhoud


Cardsharing loopt vast ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik gebruik de laatste image van Ronaldd met Cardsharing op mijn LAN om een orginele C+ kaart te delen. Het probleem is echter dat de server regelmatig vast loopt.

 

het vreemde is dat de server (die zelf ook als client van zichzelf is ingesteld) gewoon beeld blijft geven maar de client niet. een reset van de server is dan nodig om weer beeld te krijgen.

 

ik heb al gekeken via Telnet op er een bepaald process is dat veel geheugen e.d. gebruikt maar ik kan niks vinden. Ook is het soms niet mogelijk om via Telnet op de DB te komen, en moet ik deze resetten vanuit het menu of d.m.v. de 3 knoppen op de voorkant in te drukken.

 

is dit een bekend probleem ? (kon er niks van terugvinden op dit forum) en is er een oplossing voor ? (heb al geprobeerd op de poort die er gebruikt wordt te veranderen maar dat lost ook niks op).

 

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de laatste Firmware geladen (had er nog een oudere inzitten) en de DHCP uitgezet, maar loopt nog steeds vast. (kon deze keer wel via Telnet op de box om te rebooten). het vreemde is dat de Box blijkt vast te lopen net als ik mijn PC aan of uit zet ?!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

total used free shared buffers

Mem: 29852 25076 4776 0 2028

Swap: 0 0 0

Total: 29852 25076 4776

 

sinds ik de nieuwe firmware in de box heb gezet is deze nog 1 keer vastgelopen. nu met nieuwste image van Ronald en DHCP uit loopt de box al bijna 2 dagen (maar dat wil nog niks zeggen, want hij heeft nog al eens 3 dagen gelopen voordat het misging).

 

Maar ik hoop dat het probleem nu van de baan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...