Ga naar inhoud


TF3000PVR 1 uitgang naar een twin RECEIVER


Gast

Aanbevolen berichten

Hmmmm, het lijkt erop dat ik mijn bewering dat een TP3000PVR niet bestaat, terug moet nemen.....

Wel vind ik het vreemd dat ik dan hierover niets kan terug vinden, zelfs bij de fabrikant in Korea. Nou ja.......

Dit moederbord lijkt sterk op die van een 4000, en lijkt helemaal niet op een moederbord, wat tegenwoordig in een 3000 zit bij een kennis van me.

 

Volgens de foto lijkt het erop alsof op het moederbord diverse onderdelen zijn weggelaten. Wel weet ik niet precies of vooral de EEPROM hetzelfde is, waar de firmware in zit (diverse aansluitingen) Als je aan die onderdelen kan komen, ......wie weet... En gaten boren op het achterpaneel, natuurlijk.

ik baseer me op deze foto. Deze stond in een artikel, waarbij beschreven werd om een 4000 om te bouwen met een USB interface, maar het gedeelte met de 2 tuners is duidelijk te zien, kun je vergelijke met jouw ontvanger?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey grappig een TF3000PVR die heb ik ook gehad en werden op de sat4all dag zelfs verkocht, daar heb ik hem toen gekocht, geloof 500 gulden, de pvr 4000 was toen geloof ik 800 dus vond het prijs verschil wel heel behoorlijk.

 

Ondertussen heb ik een 5000 pvr maar moet je eerlijk zeggen dat ik die hele 2e tuner totaal niet gebruik, ben nog al gewent aan een pvr met eentje ;-)

 

Het vermoeden dat de 3000 en 4000 pvr gelijk zijn aan elkaar kan wel eens aardig kloppen. De zaak die ze toen de tijd verkocht heeft wel aangeboden om er de firmware van de 4000 in te zetten, alleen de 2e tuner in het menu zou niet werken. Dus als de firmware gewoon uitwisselbaar is, is de kans ook wel redelijk groot dat het board gelijk is.

 

Maar met de 2e tuner er in solderen ben je er dus nog niet je zal dus ook de firmware van de 4000 moeten uploaden, wat i zeer zeker niet leuk gaat vinden.

 

Ze hadden wel mogen vertellen dat het om een pilot ging en dat de kans aanwezig was dat het ding nooit massaal gemaakt zou worden.

Regards Sebastiaan,-

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...