Jump to content

Recommended Posts

Posted

na mijn kaart te hebben bewewrkt met mkf 4.3 en hem een poos niet te hebber gebruikt doet hij het niet meer mkf geeft een fout melding is hij ook te reaniemeren of kan ik hem weggooien

Posted

Kijk eens op mijn site. In het hoofdstuk software staat een recovery procedure beschreven.

Maar let wel op want als je de keys van de kaart nog niet gearchiveerd hebt (bijv. in een vorige MKF-log) dan heb je een probleem. De beschreven procedure maakt namelijk een keurige blanko kaart van je origineeltje. Alleen de seca provider staat er dan op.

Suk6

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...