Ga naar inhoud


extreme problemen signaal valt weg


Newbie

Aanbevolen berichten

Mijn ouders en mijn oom hebben beide een tijdje geleden een arnion 6410 gekocht met tetracrypt, na de noaccess meldingen op fta kanalen heeft de dealer de moederborden vervangen door extreme moederborden met matrix reloaded 1.055 en de arnion Moederborden als defect teruggestuurd naar de fabrikant.

 

Ze hebben beide een tijdje probleemloos gewerkt. Echter de laatste tijd krijgt die steeds meer problemen dat het signaal wegvalt, ze hebben beide hier last van. M.u.v enkele frequenties doet regelmatig geen enkele van de kanalen het. Alles is vervangen, de schotel nu een triax 110, de LNB 0.4db diverse keren, de kabel, etc...na een tijdje krijgen ze toch erg slechte signaal en ook dat die helemaal wegvalt. Ik heb een vergelijkbare configuratie met enig verschil de Humax5400(z). Soms hebben ze bijna 100% signaal en na enkele minuten valt die zomaar weg, zicht is vrij, geen last van sneeuw of zo op de schotel want de ene keer doet die het wel andere keer niet.

 

De gegevens zijn als volgt:

 

De buitenkant is een arnion6410 maar binnen zit een extreme mb.

type UCI6400 info: 03.02.05-cedu software:02.55.04 Hardware:v13.42.65 Loader:v01.01.03 Ca: 3.0.9. MR 1.055

 

Weet iemand waar dit aan ligt?? Ik word ondertussen gek van die systemen. Ik heb sinds de installatie van mijn hummy en de triax110 met stab(120?) nooit problemen gehad. Zelfs met de zwaarste storm nog gewoon beeld. Met deze k*t dingen is er continu wat aan de hand.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...