Jump to content

Recommended Posts

Posted

wie heeft ervaring met het programma van

freek v/d E werkt dit nog?

ben al een poos aan het prutsen maar het lukt

maar niet.<p>alvast bedankt

Posted

@Erwan 26<p>Het progje fr**k v*n d*n *ng*ltj* werkt nog steeds maar als je even een tijdje terug gaat op het board er moet ergens nog een posting staan met de veranderingen die je moet doen wil je het progje weer goed laten draaien.Deze posting is van een maand of 3 geleden. Dus even <img src="graemlins/lezen.gif" border="0" alt="[Lezen]" /> <img src="graemlins/lezen.gif" border="0" alt="[Lezen]" /> <p>grtz hendrik b

Posted

alvast bedankt voor de tip.

ga even zoeken mischien lukt het dan.

Posted

@erwan 26<p>Mocht het dan nog niet lukken zal ik even in de papieren zoeken want die uitleg moet ik nog ergens hebben,maar het is hier net alsof er een tornado door mijn papierwerk heen gekomen is.Dus dat moet ik (als ik tijd heb)eens allemaal weer ordenen.

grtz hendrik b <img src="graemlins/bavaria.gif" border="0" alt="[bavaria]" />

Posted

Als je de Cardtuner variant bedoelt voor het modificeren van je MOSC, dan moet je eens ff zoeken op mijn site in de folder cardtuner. In de zip (CardTuner 303) zit een handleiding voor de werking.<p>[ 27-11-2001: Bericht gewijzigd door: Duwgati ]</p>

Posted

kan het helaas niet vinden ga het anders

wel eens met mkfind proberen.

bedankt voor de reaktie's<p>gr. erwann

Posted

ik heb de file juist gedownload.

bedankt voor de moeite.

gr.erwann

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...