Ga naar inhoud


season schakelt niet


h@rh@r

Aanbevolen berichten

Ik weet het niet meer, ik ben al een hele tijd bezig met mijn seasoninterface, en ik krijg de nagra's niet open.

Als ik mijn ontvanger aanzet en naar een viaccess kanaal gaat zie in het scherm van mijn laptop dat hij het signaal als viaccess herkent.

Ga ik vervolgens naar een conax kanaal zie ik dat hij dit ook herkent als een conax gecodeerde zender.

Ga ik vervolgens naar een nagra kanaal, gebeurt er niets, dus de codering in het scherm van emulatorek blijft op de oorspronkelijke codering staan.

Als ik mijn ontvanger uitzet, en het programma emulatorek, vervolgens het programma weer op start en dan de ontvanger weer aanzet krijg ik als codering seca en schakelt ie ook niet.

Pas na lange tijd (ongeveer 30 minuten) krijg ik de codering Nagra te zien, maar geen beeld.

Dit is ongetwijfeld een kwestie van instellingen, maar welke.

 

harrie

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja, met die combinatie heb ik zelf geen ervaring. Gebruik zelf de humax. Ik kan je alleen aanraden om echt alle topics over emulaorek10a ff door te lezen. Zijn er heel wat.

 

Veelal wil het ook wel eens helpen om met winrar emulatorek uit te pakken en te installeren i.p.v. winzip. Overigens heeft nagra(d+ en cabo) een keywissel gedaan gisteren. Dus je zult ook even de juiste keys handmatig in moeten voeren.

 

Verder mode nagra(auto) aanklikken en draaien maar.

 

suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...