Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
ADC

Sony TV KV32FX65B settings weg

Aanbevolen berichten

De posten (= presets) waren allemaal weg.

Verschillende opties zijn weg in de menu's.

Men kan enkel nog 1 AV selecteren, TXT is zeer helder van beeld. Beeldformaat is enkel nog 16/9 en breedbeeld.

Men ziet bovenaan de RGB meetlijntjes ( de rest van de geometrie ziet er goed uit).

Mijn vermoeden gaat naar optie codes die weg zijn.

 

Weet er iemand raad?

Indien optie codes, hoe moet ik in service mode gaan en

welke instellingen moet ik veranderen ( ik ben gewoon van aan Philips TV's te werken).

 

Alvast bedankt

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

service mode p+ en p- op klavier van tv indrukken, daarna TV aanzetten met netschakelaar. Je zit nu in service menu.

als rechts boven --tt verschijnt 2x op menu knop drukken

 

In menu bij initialising het model,en feature settings basic settings en destination setting opnieuw instellen.

 

afsluiten van service menu tt00 (2x op 0 toest)_

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

wat zijn de optie`s van model init in het service menu ?? (11 regels)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt FransV voor Uwe informatie.

Met de opties terug te zetten waren alle settings terug aanwezig, maar...

TXT en OSD zijn nog heel helder van beeld > wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Steve ik weet niet of er een TDA4780 inzit, heb geen schema en deze TV staat bij een kennis van me hier om de hoek.

Hier alle modellen in service menu ( KV's weggelaten)

1. 28FC60

2. 28FC60z

3. 29FC60

4. 32FC60

5. 32FC60z

6. 34FC60

7. 28FQ75

8. 29FQ75

9. 32FQ75

10. 34FQ75

11. 28FS70

12. 32FS70

13. 36FS70

14. 28FX65

15. 29FX65

16. 32FX65

17. 29FQ65

 

Nogmaals bedankt voor de info.

mvg

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Je zou alle settings nog een keer kunnen controleren.

Def (default) geeft de standaard waardes aan. wellicht staat sub brichtness op maximaal. (van txt wel te verstaan) In het ergste geval zou je de devices moeten resetten .Maar wees hier voorzichtig mee....

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.