Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi,

ik heb een abonnement op een s*c* zender.Ik kijk boven en beneden.Om te vermijden dat ik 2X moet betalen,heb ik een c*p* gemaakt van mijn abo kaart op een andere s*c* kaart.Mijn originele kaart werkt perfect,maar de c*p* niet. frown.gif" border="0

Als ik de kaart inbreng dan staat er na 10 sec op "steek smartcard in kaartlezer 1 aub.De landencode staat op 1en allemaal f'en en de pbm staat op 7 met allemaal f'en.Als ik een g*l* kaart gebruik met dezelfde gegevens als mijn abo kaart heb ik (verlopig) geen probleem,ik heb beeld.Toch zou ik graag die mosc kaart gebruiken,omdat ik de erotisch getinte programma's kan afsluiten met een kinderslotcode.

Weet iemand hoe ik mijn mosc kaart terug werkend krijg? smile.gif" border="0 ik heb m*f*n* 4.3 en 2 phoenix programmers.Wie kan mij helpen? wink.gif" border="0

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...