Ga naar inhoud


Twin Keys


Azazel

Aanbevolen berichten

Hallo satvrienden,

 

Het lijkt er toch op dat het fenomeen van de Twin Keys toch een positieve bijdrage levert of nog kan opleveren aan de studie van seca2.

 

Zoals eerder gezegd ben ik vrij snel afgehaakt met dit onderdeel van de studie en is er vooral vanuit het GT Team het een en ander bekend gemaakt m.b.t. Twin Keys. Na een aantal weken geleden geconfronteerd te zijn geweest met de resultaten van de studie heb ook ik langzamerhand toe moeten geven aan de studie en probeer me nu nog steeds te verdiepen in deze belangrijke fase m.b.t de Twin Keys.

 

Wat is de bedoeling van dit topic?

 

Als eerste zal ik proberen aan te geven wat de bedoeling is van de Twin Keys en wat je er eigenlijk mee kunt doen.

Daarna zal ik het begin van deze studie tot aan nu, de stappen die men moet volgen om aan de Twin Keys te komen om vervolgens de mogelijkheden te hebben om aanpassingen op je kaart te kunnen aanbrengen.

Hierbij zal ik alle nodige informatie zoeken en bij elkaar brengen.

Natuurlijk zal ik mijn eigen bevindingen, mening en inbreng ook zoveel mogelijk posten en hoop op een gezonde en vooral leerzame inbreng en discussie van iedereen die de studie wil volgen.

 

Saludos!

[color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gebruik van de twee tabellen (twin keys), heb ik kunnen loggen en de wissel gezien op 2 tuners.

 

Bv : Tuner A had tabel X en sprong naar tabel Y

Tuner B had tabel Y en sprong naar tabel X

 

Hieruit concludeer ik dat er "simultaan" wordt gecodeerd wat decoderen moeilijker maakt, tenzij ik vast kan stellen wat de juiste INS is om van tabel te switchen. Dit kan evenwel beinvloedt worden door de cardserial.

 

Ik ben nu al vele maanden bezig om hier een duidelijk inzicht in te krijgen. Aangezien we ook nog te maken hebben met de "refresh rate", heb ik inmiddels een Ucas reciever met een extra Aston Cam en die laat de kaart zo nu en dan hangen in de SCReader en kan ik zodoende zien een vergelijk maken. (De Aston blijft nl wel beeld geven).

 

Al met al weer een stap verder, en we kunnen inderdaad zeggen dat er voorruitgang wordt geboekt. Dit omdat er gelukkig steeds meer uitgesloten blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...