Jump to content

Recommended Posts

Posted

Allemaal de beste wensen voor 2002.<p>Wat is er met palco gebeurt?

Ze zijn zwart en blijven zwart.

engel, eend nog andere heksjes werken.<p>Grt. Spinsat (voorheen Spinnersat)

Posted

over wat voor het ontvanger hebben we het hier???

mvg

Posted

Hallo Radxnl,<p>Sorry ik was even weg.<p>Ik heb een AssCom (gepatcht)

Voor de jaarwisseling geen problemen.

Als ik nu op de P kanalen kom gaan alle kanalen op tilt.

Andere key's in engel werken niet, en andere heksjes ook niet. Heb ik niet de goede?.<p>Grt. Spinsat (voorheen Spinnersat)

Posted

je zou jouw files eens kunnen verglijken met de nieuwe bekende keys op bv de duck pagina? dan weet je of je abbonnements gegevens verlengd zijn of niet. zijn ze hetzelfde ja dan even door puzzelen.

success

mvg

Posted

Radxnl ik heb een eend met een goed gebit gevonden. files zijn gelijk, maar de nieuw geschoten eend werkt.<p>Bedankt voor je reactie.<p>Grt. Spinsat

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...