Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wie kan mij helpen aan een inschrijfformulier en de nodige hints om een abo aan te gaan, ik ben zuiderbuur, maar heb reeds een zw/geel kaartje welliswaar niet geactiveerd

Posted

Gewoon kaartje proggen met MKfind 4.3 en BPM aanpassen. Als het goed is staan de management keys er al op. Pas de datum en BPM dus aan en voeg de nieuwe keys van anaal digitaal toe...moet volgens mij wel lukken.

Posted

Het handigst is een kennis te hebben in nederland, dan kun je zo een officieel abonnement aanvragen op zijn of haar naam. Maar nooit bellen en zeggen dat je uit belgie komt, dan lig je er per direkt uit ;-).

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...