Ga naar inhoud


component over scart ondersteuning voor vcr scart?


mietde

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd of dit ook het probleem voor component oplost. Dit lijkt vooral een fix te zijn voor RGB. Het is ook niet alleen groen, maar ook paars en meer mensen hebben hetzelfde resultaat. Ook met een monster kabel.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

IK heb vandaag ook dit weerstandje van de print gehaald, omdat ik een DVD speler had gekocht die ik graag RGB wilde aansluiten. Zonder de weerstand mod. werd grijs blauw en rood werd veel te donder. Was net of iedereen een groen hoofd had. Na de mod is het beeld perfect. Weet nu niet of dit werrstandje ook nog voor andere zaken werd gebruikt, want sinds ik die er heb afgehaald, wil m'n HardDisk niet meer doorstarten als ik hem aan de interne voeding heb hangen. Hij spint up, je zie de box starten, disk gaat even down en komt dan weer terug. Als je in de console gaat kijken zie je dat hij precies op dat moment de schijf voor de eerste keer wil aanspreken. Nu ben ik eens aan het meten geslagen. De spanning van de 5 V komt op 4.4V. EN dat is een beetje te laag volgens mij. Met m'n externe voeding is dit wel netjes 5 V. Meet ik de interne voeding als er geen disk aanhangt, dan kom ik op 4.8 V.

 

Hnag ik er een kleiner type disk in van zo'n 1 Gb(normaal de Maxtor 120 GB), dan wil het nog wel werken op de interne voeding. Heb ook al geprobeerd om die elco mod uit te voeren, maar dat helpt helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...