Ga naar inhoud


Settingslijst


vlaamse

Aanbevolen berichten

Wie heeft er hier ook last van,gebruik de laatste settings editor.1.73 gebruik de laatste settings van dreambox settings van dreambox.tk, als ik iets opsla ben ik zomaar een pakket aan kanalen kwijt, er is iets niet goed denk ik. groetjes van de Vlaamse....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pet123,

 

Wederom bedankt voor je nieuwe lijst. Ik werkte er vroeger met de Humax al mee en nu ik een dreambox heb, heb ik weer veel profijt van jouw lijst.

 

Een paar vragen/opmerkingen die mischien niet allemaal betrekking hebben op dit item:

 

1. Indien je in de dreamboxedit een satelliet verwijder (via selektie op satelliet en daarna alle services van deze satelliet verwijderen) geeft dit problemen met de boeketlijsten. Sommige zenders worden te onrechte verwijderd. Dit bedoelt de vraagsteller waarschijnlijk. Deze fout zit er al een poosje in.

 

2. Is het mogelijk om een kinderen-boeket toe te voegen in jouw lijst?

 

3. Ik wil een programmatje schrijven die automatisch vanuit jouw lijst de satellieten verwijderd die ik niet via mijn diseqc opstelling kan ontvangen. Dit gaat me wel lukken. Daarnaast wil ik boeketlijsten maken adhv eigen voorkeuren. Hierbij heb ik het genre (algemeen, sport, muziek, film, etc) en het land waar de zender vandaan komt (voor mijn vrouw heb ik een rusland-pakket nodig) nodig. Is deze informatie beschikbaar en eventueel mogelijk bij te voegen in jouw settinglijst?

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vlaamse

 

Inderdaad verdwijnen er kanalen wanneer het ALL bouquet wordt verwijderd. Maar als je alleen de kanalen uit het bouquet haalt en de bouquet naam ALL laat staan dan verdwijnen er geen andere kanalen.

 

Ik heb inmiddels de vraag naar de auteur van DreamBoxEdit gemaild.

 

 

@Holles

"Is het mogelijk om een kinderen-boeket toe te voegen in jouw lijst"

 

Als je eenmaal je eigen extra bouqueten (kinderen / russisch bouquet) hebt gemaakt dan kun je bij een eventuele update deze zo in de lijst kopieren met DreamBoxEdit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...