Ga naar inhoud


Europol scant satelliet sites....


Twinsat

Aanbevolen berichten

Hallo mede hobbyisten,<P>Het is me vandaag opgevallen dat afgelopen nacht op twee satteliet gerelateerde sites, die door mij bijgehouden worden, door "Europol den Haag" zijn bezocht.<P>Beide sites zijn twee keer bezocht in de vroege morgen van 1 augustus met een tussenpoze van ongeveer 5 minuten.<P>Beide sites hebben als meta keywords o.a. seca, goldwafer, pic, hex, funcard enz. enz.<P>Het lijk erop dat Europol den Haag door <I>een of andere instantie</I> wink.gif" border="0 is ingeschakeld om de internetsites af te scannen op dergelijke woorden.<P>Iemand ook zoiets op zij site gemerkt, of is het toeval??<P>Ik wilde het maar even mededelen.<P>Groetjes Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon een medewerker op zoek ?<P>als je Nedstat gebruikt (afhankelijk van je abonnement) kun je tevens zien via welke manier hij/zij de site bezoekt.<P>- searchengine (incl. zoekopdracht keywords)<BR>- rechtstreekse benadering URL<P>etc.<P>Las ooit eens een artikel in Algemeen Dagblad dat een agent van de Rotterdamse politie in illegale cd's handelde op het bureau (!), je weet dus maar nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu wel of niet waar is, laten we in elkgeval voorzichtig zijn met onze postings.<P>Vergeet niet dat we allemaal met een strafbaar feit bezig zijn en dat er een gevangenis straf op staat mocht je eventueel opgepakt worden.<BR>De verrader slaapt inmiddels niet!<P>Dus tot het tegendeel bewezen is moeten we elke waarschuwing serieus nemen.<P>Misschien ook wel handig als we bijvoorbeeld de namen zoals seca naar se*a of seka hernoemen.<P>En je weet het, "diegene die het snelst lachen zijn de eerste slachtoffers!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mdrz, zoals LD al zegt is het discussiëren over onze hobby echt niet verboden hoor.<BR>Zolang je als board niet de middelen verstrekt om gratis naar Pay-TV te kunnen kijken (en dat doen wij pertinent niet) is er namelijk niets aan de hand. Gewoon gezonde discussies over satelliet ontvangst in de breedste zin. Dus geen keys en links naar foute files plaatsen en dan is er niets aan de hand.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien loos alarm, maar ik vond het de moeite waard om even te vermelden, en was benieuwd of er misschien meerdere leden op 1 augustus bezoek op hun site gehad hebben.<P>Hierover hoeft echt geen eindeloze discussie te ontstaan, want ook al klinkt Europol dan misschien wel heftig, het zijn in feite alleen maar een soort prive detectives, zonder bevoegdheid, die onderzoek doen naar grensoverschrijdende criminaliteit.<P>Er is overigens gezocht naar het keywoord seca.<P>@Bobje<BR>Van paniekzaaien is hier al helemaal geen sprake. Als je toch commentaar wil leveren, kom dan met iets zinvols laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 .<BR>Of mag ik hier alleen maar mededelingen doen hoe er weer een zender vrij te schakelen is shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0.<BR>Dacht het niet....<P>Groetjes Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...