Jump to content

Recommended Posts

Posted

goed/gele c+ kaart, wat is dit precies voor kaart (mosc)

kan ik deze kaart gebruiken/bewerken met mastercrd en chipcat2.3 ?

Posted

Moet volgens mij zeker wel kunnen, maar natuurlijk kun je ook voor een klein bedrag een andere lege kaart nemen, zodat die dure org. kaart niet beschadigd raakt.....

Posted

Weet ik, gebruik ook andere kaart.(fun3)

maar hobby blijft hobby, En kreeg er toevallig 1 in handen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...