Guest Posted February 7, 2002 Posted February 7, 2002 Volgens mij is er een codewisseling geweest <img src="graemlins/huilen.gif" border="0" alt="[Huilen]" />
borsjea Posted February 7, 2002 Posted February 7, 2002 Tja die wisseling vind elke 1e vd maand plaats. Zo heb je als betalende kijker waar voor je geld
Guest Posted February 7, 2002 Posted February 7, 2002 Ik was aan het kijken met mijn goldkaart. Dus snel de orginele er in gedaan!!
Recommended Posts