Jump to content

Recommended Posts

Posted

Op mijn mosc met abo start X-zone pas na 22.00 uur, terwijl met een fun of pic de volledige programmering te zien is, niet dat ik niet een paar uur zonder kan toch raar, betaal volledig abo en krijg minder te zien als zonder abo.

heeft iemand een idee hoe dit door Knaal + geregeld wordt ??

Posted

Hoi,<p>De uitzendingen van X-zone voor 22:00 uur zijn bedoeld voor distributie naar Hotels en dergelijken, en niet voor de "gewone" abbonee.

Vandaar dat je met het orginele abbonement pas s`avonds van het natuur-plezier kunt genieten.<p>Een Pic/Fun kaart heeft wat andere PBM-instellingen en decodeerd gewoon altijd...<p>Groetjes,

Erik.<p>[ 09-02-2002: Bericht gewijzigd door: kollenburg ]</p>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...