Ga naar inhoud


Virus of geen virus????


Antidot

Aanbevolen berichten

Klinkt als een virus, wellicht het sircam virus, maar ook andere virussen kunnen bestanden via email versturen.<P>Voor info over sircam:<BR>Zie onder "nieuws en informatie"<BR>Topic: Virus via e-mail<P>Kijk anders eens op:<BR> <A HREF="http://antivirus.pagina.nl" TARGET=_blank>http://antivirus.pagina.nl</A> <P>, er zijn meerdere sites te vinden die on-line je pc kunnen scannen.<P>Succes,<P>groet Robinhawk <P> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi <BR>Ik heb topic (Virus via e-mail) gelezen en vervolgens een virus scan gedaan maar alles is in orde.<BR>Ik heb paar dag geleden een e-mail gekregen van ARTClub met een attachment die kan niet open maken, ik denk daardoor die ellende.<P>In iedere geval bedankt voor reactie.<P>Satwatch1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Norton is NIET de beste virusscanner!<BR>Dat kan ook niet want de beste scanner bestaat namelijk gewoon niet!<BR>Norton is wel een goede scanner, groot nadeel van NAV is dat de scanner behoorlijk je computer kan afremmen.<BR>Dit blijft een nadeel van NAV.<BR>Ook zijn de virusupdates nogal groot dus voor modemgebruikers zoals ik een nadeel.<BR>Ik gebruik InoculateIT van Computer Associates, ook niet de perfecte scanner maar wel lekker klein.<BR>Hij is gratis en elke paar dagen een update van ongeveer 600KB groot.<P>Iemand al last gehad van Red worm?<P>Greetz<P>Maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het afremmen van een virusscanner word veroorzaakt door de realtime scan.Best zet men deze uit.Als je regelmatig een virusscan uitvoerd is dit geen probleem.E-mail en downloadscan kan men best laten aan staan,als je dan een bijlage aanklikt zal je wel verwittigd worden als deze een virus bevat.Ikzelf werk met Mcafee en had ook problemen met een trage pc,eens de realtime scan uit staat werkt alles normaal.Logisch want een realtimescan werkt eigenlijk op de achtergrond.<BR>Greetings Jacko shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb ook de laatste dagen problemen met mijn emails. Ik krijg emails van "boze" mensen die dreigen mijn ISP te mailen. Ik zou effe een kort stukje laten zijn.<P><BR>At 10:09 2001-08-01 +0200, you wrote:<BR>>Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1<BR>>Content-Disposition: message text<BR>><BR>>Hi! How are you?<BR>><BR>>I send you this file in order to have your advice<BR>><BR>>See you later. Thanks<P>I DON`T KNOW YOU!!!!<P>I DON´T WANT MAIL FROM YOU!!!!<P>YOU SEND A MAIL WITH A ATTACHED FILE THAT CONTAINED VIRU!!!!<P>IF YOU SEND ME NY MORE MAIL I WILL CONTACT YOUR ISP SO YOU<BR>WILL BE BANNED!!!!<P>Ik snap er zo ook niets meer van. Heb toch maar effe met mijn isdn gauw 13meg naar binnen gesleept. Ik wwet niet of MacAfee een goeie scanner is. Leek mij wel up to date. Er werd geen virus geconstateerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Ben het volledig eens met digital_sat_2001 ,gebruik nu ook al een tweetal jaar panda A-Virus.Het grote voordeel van panda is, dat 's middags sprake van een nieuw aanstormend virus, 's avonds de nieuwe update files tegen het betreffende virus reeds te downloaden zijn.<BR>m.a.w. dagelijkse updates met de nieuwste files, wie doet beter????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf al een jaar of 2 een scanner genaamd Norman Virus Control, ooit officieel gekocht (jaja, u leest het goed!) als Thunderbyte! Maar die gasten zijn zo snel met hun upgrades, dat het lijkt of ze de virussen zelf verzinnen! laugh.gif" border="0 <BR>Ik vind Norton inderdaad nogal vertragen. En dan nog een tip: gebruik als Firewall Zonealarm: it's free en echt heel simpel maar o zo doeltreffend.<P>Mazzul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...