Jump to content

Recommended Posts

Posted

hoi ik heb een pioneer dbr-110nl reciever en een goldkaart en ik wil wel eens weten hoe je nu precies weet wat voor files je moet hebben en wat het verschil is tussen al die files

begrijp me niet verkeerd

de kaart werkt wel maar ik heb een filenaam van iemand gekregen en die heb ik gezocht

hij werkt dus wel maar er stonden nog zoveel andere files en ik wil wel eens weten waar die dan voor zijn en wat je ermee kunt

 

bvd luckyluck

Posted

hallo patrix .

alsjij dat wil weten dan heb ik en leuke link voor je daar staat alles in wat jij wil weten en nog veel meer . <img border="0" alt="[Lezen]" title="" src="graemlins/lezen.gif" /> <img border="0" alt="[biertje??]" title="" src="graemlins/bavaria.gif" />

 

ga naar link op deze bord en dan

DUWGATI'S daar vind je alles

 

veel plezier

>>>>als je het niet vraag weet je het nooit

<img border="0" alt="[biertje??]" title="" src="graemlins/bavaria.gif" />

Posted

Ja ik weer, ik denk dat je even bij Duwgati moet kijken.Zijn Site is te bereiken via de Links op dit board !!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...