Ga naar inhoud


Discovery verdwijnt van Astra


Gast

Aanbevolen berichten

Al gezien...? Vannochtend kwam er een melding op Discovery NL, gericht aan kabelexploitanten dat ze van Astra verdwijnen en het signaal van Sirius moeten nemen.<BR>Leuk voor de schotelaars onder ons.<BR>Nou ja, als ze niet gezien willen worden door de Nederlandse schotelbezitters, moeten ze dat zelf maar weten. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uhh, misschien niet goed gekeken..? Was nogal vroeg. Ik kon niet slapen van de hitte hier. Vannacht om 02.00h nog 24 graden op mijn terras.<BR>Maar het stond er echt. De NL versie van Discovery zit toch alleen op Astra.<BR>Heb ik op de Hete Vogel nog niet ontdekt.<BR>OK misschien was ik door de hitte bevallen.<BR>Zweet, zweet.... confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de melding staat toch echt dat ze van de Hotbird verhuizen naar Sirius 2. Op Hotbird zit nu een multiplex met verschillende landenversies van Discovery en Animal Planet, volgens mij een PowerVu signaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, dat betekend dus dat Canal+ het signaal van de Hete Vogel neemt, van PowerVu in Seca omzet en het weer naar Astra omhoog stuurt...?<BR>Vandaar die slechte beeldkwaliteit...! cool.gif" border="0frown.gif" border="0 <BR>Sorry, dan was het echt de hitte en het bier... blush.gif" border="0blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt als een bus. C+ moet 't schoteltje even draaien van Hotbird naar Sirius (dan komt waarschijnlijk ook Animal Planet erbij) smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>En wat de beeldkwaliteit betreft... <BR>ik heb hier ook de kabel, en da's echt niet beter hoor laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Groeten, CK cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...