Ga naar inhoud


ontevreden over c*?


Gast

Aanbevolen berichten

Voor zover ik weet straft C+ zichzelf al.<P>Door de doorgaans slechte service (en nog enkele redenen) verkoopt hun organisatie te weinig abonnementen om kennelijk winst te maken.<P>Canal+ NL legt overigens door haar eigen handelswijze olie op het vuur voor grofe handel in kaartjes.<P>Buiten het feit dat ik naast mijn hobby ook een abonnement heb kan ik me voorstellen veel "normale" kijkers helemaal geen interesse hebben in kaartjes uit de handel indien de service en tariefstelling marktconform zouden zijn.<P>De vreedzame actie vindt dus eigenlijk al plaats, dagelijks op internet en in de handel.<P>Tip aan C+; verander je eigen gedrag om het gedrag van een ander te veranderen.<P>mag je gerust even over nadenken.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<BR>ik lees hierover wel eens hoe ontevreden klanten zijn over c*.Wat doen ze in belgie als ze over iets niet tevreden zijn??Jawel betogen.Waarom spreken jullie niet eens af met een paar 100 tal man,om een wreedzame betoging te houden bij de hoofdgebouwen van c* nl.Ik wil wel zeggen "WREEDZAME" betoging.Dus niks stukmaken,maar ervoor zorgen dat er zoveel mogelijk pers aanwezig is,zodat iedereen eens weet hoe c* te werk gaat.Een slecht artikkel in krant radio en misschien tv zou hun misschien eens wakker schudden en de abonnee's eens behandelen als abonee's,maar niet als een stuk ..... .Breng misschien al u afgedankte decoders mee naar die gebouwen en laat de pers/media weten hoeveel geld je in decoders heeft moeten steken voor ontvangst c*.Straks geen i*d*t* meer dus weerom nieuwe decoder.Zo kan heel nederland (en als het komt op bvn heel europa) eens zien hoe slecht c* wel is.<BR>Ik wil via dat bericht GEEN kwaad oproepen,maar ik denk wel dat een wreedzame betoging over ongenoegen c* bij de hoofdgebouwen wel kan.kom er niet af met enkele 10tallen maar misschien met meer dan 500.En maak vooral dat er enorm veel pers is,misschien van buitenland.Zodat de groten van c* ziet dat het verder niet zo kan.Want in belgie is c* ook niet zo goed.Ze rekenen er lustig op door. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...