Ga naar inhoud


Boeven...............


Menno

Aanbevolen berichten

Kwam tijdens het surfen uit op <A HREF="http://website.lineone.net/~card_company/" TARGET=_blank>http://website.lineone.net/~card_company/</A> <BR>Was dat even schrikken,wat een prijzen worden er nog gerekend voor de kaartjes.<BR>Het valt me trouwens op dat ondanks de nieuwe wetgeving er nog zo open en bloot mee word geadverteerd.<BR>De meeste zullen de site allang kennen maar ik moest het even kwijt.<P>Groetjes,<BR>Menno<P>

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is eigenlijk ook niet de bedoeling,<BR>Maar aangezien ik nog steeds netjes maandelijks aan ze betaal ....... <BR>C+ moet ook eten.<BR>Nee Jos wat ik bedoel is dat ze nog steeds zulke woeker prijzen vragen met de verkoop<BR>van hun kaartjes.<BR>Ik had gedacht dat de meeste handelaren nu wel wat meer schappelijke prijzen hanteerden<BR>nu de meeste mensen hun kaartjes zelf in elkaar knutselen.<BR>Maar hun kaartjes vallen zeker nooit uit smile.gif<P>Groetjes,<BR>Menno<P>

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaartjes die op deze site worden aangeboden zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs. Het zijn DPSC kaarten die een timer in zich hebben welke precies een jaar na eerste gebruik geldig is. Kans bestaat natuurlijk altijd dat deze kaaarten uitvallen in dat jaar maar in vele gevallen wordt een garantie gegeven dat de kaart dan weer gratis wordt opgewaardeerd. Kaarten vallen niet uit in vele gevallen omdat men goede "bronnen" heeft binnen de providers is de algemene veronderstelling. Heb zelf een Conax kaart bij ee vriend van me werkend gezien en deze heeft er nog steeds plezier aan. Het is natuurlijk maar wat je er zelf voor over heb. Eerlijkheidshalve dien ik er wel bij te zeggen dat het Conaxpakket ongelofelijk toppie is en dat de seca en Irdeto pakketten daarbij direct verbleken.... Alleen de prijs van 280 pondjes is natuurlijk geen kattepis voor een kaartje waarvan je van te voren weet dat hij na een jaar uitval.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je van te voren weet dat ie na een uitvalt en toch wilt betalen geen probleem. <P>Maar als ze je iets verkopen voor zoveel geld, en niets zeggen, na een jaar weg mijn 16000 BEF, das erger!!!!<P>alle, das was weer een ervaring erbij :-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...