Ga naar inhoud


Foldertje van C+


Gast

Aanbevolen berichten

Ze hadden nog ergens wat gladpapier liggen, hebben ze foldertjes van gevouwen en als mosterd na de maaltijd erin gemeld dat V8/Fox Kids ook via de sat te ontvangen is.<P>Het enige nieuws dat ik in het foldertje kon vinden was dat de tarieven weer eens omhoog waren gegaan. Ze leren het ook nooit...<P>Kijken ze al regelmaatig op dit board en hier wordt al veel over de prijs geklaagd en wat doen ze.....<P>Tip voor C+:<BR>Start een kanaal en noem dat RechtbankTV.<BR>Kun je mooi alle rechtbank zaken van C+ op uitzenden... shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die vind ik leuk: Rechtbank TV. Moeten ze dan natuurlijk wel ongecodeerd uitzenden anders kunnen ze weer de prijs voor het pakket verhogen.<BR>Die prijsverhoging is nu natuurlijk ontstaan omdat ze het salaris van Fr**k v*n d*n *ngel daarin doorgerekend hebben. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's nu weer echt Nederlands jongens! (en meisjes). Ik heb geen kabel en ben best blij met het pakket van Canal Digitaal. Films..Oké, te vaak en voor de prijs te oud, maar het pakket is niet slecht voor niet kabelaars. 12,95 voor het gewone butsje vind ik gewoon volkomen acceptabel! Als Freek meeleest: Doe er nog even een Cartoon Network UK/NL en 4 extra Discovery kanalen en 't zit snor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Media freak ben blij dat je nog een folder krijgt de meeste alleen maar een aanmaning ook al is het abonement schriftelijk en aangetekend opgezegt laat staan prijswijzigingen had ik ook wel willen hebben shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...