Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi beste mensen ..ik heb nog wat originele kaarten liggen en vroeg me af of hier niet iets leuks mee te doen is .

het gaat om een originele MCM kaart van d2mac en om een originele Casema plus kaart.

is het niet mogelijk deze te herschrijven en dan voor andere doeleinde te gebruiken zoals seca2 of seca 1 en andere coderingsystemen?

wie weet hier van en kan me een antwoord geven hier op.

groeten Satfreek

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...