Guest Posted May 30, 2002 Posted May 30, 2002 Ik kan een V6 kaart niet meer extracten met MKF. Eerst wel maar plotseling stond alleen nog het gratis pakket erop en kon ik de kaart niet meer extracten. hij geeft nu aan ****V6. Wie helpt mij Scooby Doei
Guest Posted June 9, 2002 Posted June 9, 2002 Heb je het al geprobeerd met MKF 4.4 Blijven proberen totdat je ineenkeer mkf o hebt uitgelezen.duurt soms wel lang maar aanhouder wint.Michell
Guest Posted June 9, 2002 Posted June 9, 2002 Hoi scooby doei, Heb je SecaRL 1.85 al gebrobeerd? Was voor mij de oplossing toen MKF 4.4 het liet afweten met een V6 kaart. gtx, no name
Guest Posted June 25, 2002 Posted June 25, 2002 scooby hier het zelfde probleem ook met mkf heb al proberen providers toe te voegen,maar dat gaat niet zonder de system key. Krijg ook geen key aangemaakt bv provider 05 key 11 22 33 44 55 66 77 88 Wie helpt Nowtv@tielsweb.nl <img src="/ubbthreads/images/icons/confused.gif" alt="" />
Guest Posted July 8, 2002 Posted July 8, 2002 Ik had hetzelfde probleem, Ik gebruik nu MKF v4.4 (Build262) daar gaat het nu wel mee. Controleer welke versie mkf je hebt .Als je v4.4 250 of lager hebt werkt het niet (bij mij althans)
Recommended Posts