Guest Posted June 2, 2002 Posted June 2, 2002 Ik heb 'n mastera met GW en 'n orginele P1430 van Cyfra+. Kan ik tzt met deze app. ook S2 proggen. Dan nog dit: wat heb ik eraan als ik m'n ontvanger reset. BVD
Guest Posted June 2, 2002 Posted June 2, 2002 Lees eerst eens voordat je ONNODIGE vragen stelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lezen dus......en goed ook!!!!!!
Recommended Posts