Ga naar inhoud


Nieuwe Humax met Dig. VCR


hce

Aanbevolen berichten


Als er nu net als bij de Humax 5400 ook weer 'n embedded Irdeto CAM in zit (overigens met de zelfde mogelijkheden als de 5400 ontvanger) dan ben ik de eerste klant!!!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het, het is eigenlijk 'n beetje hopen tegen beter weten in! Als ik het goed begrepen heb zijn toch al zo wie zo die Irdeto licentie kwijt.<P>Alleen denk ik dat de prijzen van de DVD-r recorders de eerste tijd nog wel toren hoog zullen blijven.<P>Ik heb trouwens via de optische uitgang van de Humax 5400 muziek opgenomen op 'n potable MD recorder van Sony (MZ-900r). Ik had hem afgestemd op de 'MM' radio kanalen van D+. De opnamen waren echt perfect zonder enige ruis, ik heb de uigesorteerde muziek later op 'n CD gebrand. En heb ik dus prima muziek voor in de auto!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De muziek (audio) is zowieso mooi via optisch naar een MD of CD-R. Life concerten op de PPV's of Canal+ klinken lekker hoor.<P>De posting is denk ik met name voor het video gedeelte, en dat zou ik wel bere-g**l vinden als die lekker op DVD-R te zetten zijn.<P>Bovendien (maak dan wijk ik erg af van de topic) wordt het tijd voor C+ en dolby digital 5.1, op Cinedom en Pro Sieben erg leuk maar ... ich komme zuruck... klinkt toch minder dan het origineel laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het volkomen mee eens @viewer.<P>Al dat na gesynchroniseer komt 'n film niet echt ten goede.<P>Maar in het kader van illegale kaarten gaan steeds meer providers stoppen met het uitzenden van het audio signaal in het Engels. Op die manier ban je bijna alle buitenlanders uit, het kijken van 'n film wordt namelijk gelijk 'n stuk saaier als je de taal niet begrijpt!<P>Maar goed de topic begon over de nieuwe Humax met ingebouwde recorder, en dan vind ik het eigenlijk best wel vreemd dat er nooit 'n soort videorecorder op de markt is gekomen waarin 'n paar harde schijven van zestig GB zitten, zodat je 'n stuk of tien speelfilms of andere prgramma's kunt opnemen!!<P>Groeten,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hard disk recording is nix nieuws hoor, er zijn meerdere merken receivers die ingebouwde HD hebben.<P>Bovendien had de Nokia en SCSI uitgang die je met de juiste software en PC mooie dingen kon laten doen.<P>Daarnaast is de Philips TIVO in de USA al behoorlijk lang verkrijgbaar (NL ?????).<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dat is altijd (zo ver ik weet) in combinatie met 'n sat-ontvanger.<P>Wat ik eigenlijk bedoel is 'n doodgewone video recorder, waar mensen die kabel-TV hebben ook gewoon films mee op kunnen nemen.<P>Het zal misschien wel komen omdat er pas sinds kort pas grotere harde schijven te krijgen zijn die ook nog eens betaalbaar zijn. <P>Maar er zal natuurlijk nu niemand meer in dit avontuur springen aangezien er ,zoals je al zij, binnenkort DVD-r's op de markt komen. <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Redcat:<BR><STRONG>Ja maar dat is altijd (zo ver ik weet) in combinatie met 'n sat-ontvanger.<P>Wat ik eigenlijk bedoel is 'n doodgewone video recorder, waar mensen die kabel-TV hebben ook gewoon films mee op kunnen nemen.<P>Het zal misschien wel komen omdat er pas sinds kort pas grotere harde schijven te krijgen zijn die ook nog eens betaalbaar zijn. <P>Maar er zal natuurlijk nu niemand meer in dit avontuur springen aangezien er ,zoals je al zij, binnenkort DVD-r's op de markt komen. <P>Greetings,<P><B>Redcat</B></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>phillips verkoop al een paar jaar hd recorders in usa daar zijn ze ook zo vriendelijk om info mee te sturen met de uitzending zo dat opnemen van een opgegeven serie os acteur automatisch gebeurd ook al wijzig tijstip of zelfs dag<BR>het kan dus wel als iedereen maar mee werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Philips komt binnenkort inderdaad in Nederland met een PVR op de markt, oftewel een videorecorder met harde schijf van 40 Gb erin. Doelgroep: mensen die een recorder als time-shift apparaat gebruiken. Inderdaad zijn die in staat om automatisch programma's op te nemen die raakvlakken hebben met je voorkeurs-genre. (mmmmm, 40 kanalen seks.... bestaan er ook PVR's met 400 Gb?) Maar goed, de opneembare DVD-spelers komen ook in het najaar en zullen minimaal 5300,- gaan kosten. Die apparaten zijn meer geschikt voor archivering. De DVD-R plaatjes gaan zo'n 100,- per stuk kosten. Verder is het nog niet slim om zo'n DVD-recorder snel aan te schaffen want net als bij het VHS/Video2000/Betamax verhaal, komen er 3 verschillende DVD-recordersystemen op de markt. Het zou trouwens best wel eens kunnen dat Philips dit keer wel op het goede spoor zit (na de marketingsuccessen van Video2000, DCC, CDi etc.) want die zijn bezig met DVD+RW oftewel: een DVDtje opnemen en deze in iedere andere DVD-speler kunnen afspelen.<P>En ik kan het weten want ik werk lekker bij een hele beroemde audio-videozaak in Arnhem en jij lekker niet, u-lap! <P>Asjuu<BR>Riesart tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...