Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het is te zien hoe jij progt, natuurlijk.<BR>met ic kaart en JDM heb je geen loader nodig<BR>Bij de andere manieren wel.<BR>mvg SatGoofy<P>------------------<BR>

Posted

in download staat de autoseca from revenge er staat de eeprom file en de pic.moet er eerst nog de loader geprogrammeerd worden of is dat met deze auto niet nodig?<BR> gr django<P>------------------<BR>

Posted

Ja satgoofy dat klopt maar daarmee is de vraag nog niet opgelost hoe krijg je een werkende goldkaart met deze 2 files ik mis nog een file (loader)<BR>Waar is ie ????<BR>en is het net nu zo traag of ligt dat aan mij???<BR>cable van essent (home)<BR>Groetjes<BR> Ruud<P>------------------<BR>

Posted

Ja satgoofy dat klopt maar daarmee is de vraag nog niet opgelost hoe krijg je een werkende goldkaart met deze 2 files ik mis nog een file (loader)<BR>Waar is ie ????<BR>en is het net nu zo traag of ligt dat aan mij???<BR>cable van essent (home)<BR>Groetjes<BR> Ruud<P>------------------<BR>

Posted

het is gewoon een kwestie van wachten .<BR>Je moet gewoon die pics laden en wachten .<BR>je zal zien het werkt het kan wel soms tot 2 uur duren maar het werkt perfect!!! laugh.giflaugh.gif <P>------------------<BR>

Posted

Ruud<BR>I think I've got the loader.hex file.Ih heb the loader file.<BR>Send me an email. stuur mij 'n bericht aub...<BR>Hebt u 'n JDM programmer?<BR>fbuster@ibelgique.com<P>------------------<BR>

Posted

Ruud als je nou gewoon een andere SECA file download uit de download sectie dan staat er meestal WEL een loader.hex bij, en die werkt net zo goed. <P>Succes ermee.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Posted

Yes::<P>De meeste seca files die in de downloadsectie staan worden geleverd met 2 files.<BR>auto.hex en eeprom.bin<BR>Deze auto.hex werkt dus prima als loader voor de binfile...<P>J<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Posted

de pic hex file`s bij de autoupdate kun je als loader gebruiken maar alleen met piccard 201 als je dat programma niet wil gebruiken dan doe je het met de loader die je altijd gebruikt het gaat er niet om hoe je de bin naar de 24c16 schrijft als het maar gebeurt<BR>groeten blokker <P>------------------<BR>

Posted

hee boys even een vraag ,waar ben je beter <BR>mee af.<BR>die auto seca of die normale files.<BR>let me know??<BR>REMCO<BR><P>------------------<BR>

Posted

Als ze werken die auto-update en dat weten we pas vannacht/morgen vanaf 02:00 uur dan zou ik voor autoupdate kiezen, ben je er voor een lange periode vanaf.<P>Ikzelf heb een aantal verschillende auto-update gereedstaan. (dus van verschillende auteurs) <BR>Tot morgen op dit board<P>------------------<BR>

Posted

Waar was je nou?<P>Ik heb ook diverse geprobeerd, werken wel maar vallen steeds weg.<BR>Ook ontvang ik geen taquilla, klopt dat?<BR>Of moet je ook daar "even" wachten?<P>------------------<BR>

Posted

Moet je eens uit de downloadzone de Katamafiles downloaded. Duurt even voordat alle kanalen zichtbaar zijn maar werken wel allemaal en is autoupdate!.<P>M.v.g Johnny1<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...