Ga naar inhoud

fout in registercontrole windows 98

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb weer wat hoor.

systeem m766,400mhz proccesor intel

kan windows niet draaien, komt telkens met dezelfde mededeling en opnieuw opstarten.

andere schrijf erin, krijg niet eens w98 op de schrijf

andere geheugen erin helpt ook niet. andere video kaart helpt ook niet

het werkt wel in veilige mode.

hoe kan ik zien waar w98 mee zit. want kan zo'n tekst als opnieuw opstarten heb ik niets

het leuke van de zaak is dat hij het wel ooit goed gedaan heeft.

Geplaatst:

Het NIET kunnen installeren van een OS van Microsoft geeft meestal een hardware probleem aan. Maar je hebt geheugen, vga-kaart al gewisseld zeg je...

Ik zou nogmaals proberen om alle kaarten, behalve VGA, er uit te trekken, geheugen te checken (zorg gewoon dat er min. 64Mb goed geheugen in zit) en dan nog eens proberen. Ook zou ik eens kijken of er wellicht een BIOS update is voor je mobo. Die zou je dan vanaf een opstart diskette kunnen installeren.

Of heel misschien heeft je processor het begeven..... heb hetzelfde hier ook al eens meegemaakt. Een Aopen bordje met processor, alles gewisseld, en nooit W98se kunnen installeren. Liep in de installatie vaak aan het begin al vast met de meest rare meldingen.

Bordje met processor ligt nog steeds ergens op een stapel, ik heb het letterlijk opgegeven.....;-(

Geplaatst:

hoezo processor kapot ?? hij draait toch al is het in veilige mode. maar oke alles kan. misschien is windows 3.11 een oplossing. w95 geef ook problemen. zal ook eens alles uit de kast halen (letterlijk) misschien veroorzaken kabels storingen.

w98 er over zetten heeft geen zin ook al geprobeert

Geplaatst:

ik heb het hier wel vaker mee gemaakt meestal was het vervangen van het geheugen de oplossing. niet goed werkende cpu kan ook de oorzaak zijn

ik denk dat ozzo gelijk heeft

virus warning wel disabled in bios ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen