Ga naar inhoud


projectie TV


Gast benschi

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Kan iemand mij vertellen welke vloeistof ik kan gebruiken voor mijn philips projectie TV en of er altenatieven zijn

 

Alvast bedankt

Hay

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Eravaring heeft mij geleerd dat er wel alternatieven zijn. maar deze olie aanzienlijk minder lang mee gaat als de originele. vergeet je de boel niet eerst te reinigen voordat je de nieuwe vloeistof erin doet !

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Benschie , in de meeste gevallen zit er een soort antivries in ,maar als het aparaat niet in de vorst komt kun je er ook water in doen , en het beste is dan gekleurd water en dan uiteraard voor elke buis de juiste kleur , dat water kun je gemakkelijk zelf maken als je er meer over wil weten hoor ik het wel , ik kan iemand die heel veel barco's doet en die gebruikt ook altijd water .

groetjes Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker als je alle drie buizen moet gaan schoonmaken ben je een vermogen kwijt. Ik heb dit zelf ogelost met gedistileerd water, de rubberen afdichting vervangen door acrylaat kit. Werkt bij mij al ruim een jaar zonder lekken en beeldkwaliteits verlies. Dit verdient niet de schoonheids prijs, maar is wel goedkoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat jullie reageren

 

Ik heb ook gehoort dat je er gedistaleerd water in kan doen maar dat is toch veel dunner dan die vloeistof.

En hoe krijg ik het gemakkelijkste het spul eruit en weer erin zonder de brandweer.

 

Alvast heel hartelijk bedankt voor de reacties.

 

Groetjes Hay

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het goed wil doet de buis uit apparaat halen, lens van de buis schroeven, wel eerst leeg laten lopen, en dan goed reinigen . Let op de lens dat hier geen krassen opkomen. Ik weet niet wat voor projectie je hebt, maar met mijn FL1-PTV heb ik het op deze manier gedaan.

 

Groetjes FransV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zou ik niet doen, na verloop van jaren is in de vloeistof is een vreemde vlokkerige substantie gekomen ,die je nooit met een naald eruit krijgt. Bovendien kun je mem dan ook niet schoonmaken.... En als je toch bezig bent zou ik het meteen goed doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De speciale vloeistof hiervoor is te bestellen onder nr 4822.390.108.72 en kost ong 40 euro.lees goed in de service doc hoe je dit moet doen.en anders kan je het beter laten doen.(dit is zeker geen water wat anderen zeggen !!)de afdicht ringen moet je ook bestellen ong 1 euro.

Wat is eigenlijk de klacht van je tv ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steve mijn klacht is dat ik slecht beeld heb en te veel blauw en met die vergrootglazen schoon maken zag ik dat er te weinig vloeistof in zit.

Nu ik er toch aan bezig ben kan ik het gelijk goed doen.

En waar kan ik die vloeistof kopen?

 

Groetjes Hay

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...