Ga naar inhoud


Hoever mag Canal+ gaan....


Gast

Aanbevolen berichten


Misschien raakt het personeel met een andere werkgever cq eigenaar eindelijk gemotiveerd en gaan ze met plezier aan het werk! smile.gif" border="0<P>Hmm, misschien kunnen we het bedrijf wel overnemen voor een appel en een ei.<BR>Is C+ eigenlijk beursgenoteerd of krijgen ze hun aandelen niet boven de 1 euro? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk er misschien te nuchter over, maar er ontgaat mij iets (waarschijnlijk).<BR>Canal+ verzorgt de uitzendingen van het hollandse sat.tv-zenders pakket. Prima, geen bezwaar tegen. Maar:<BR>- In het verleden weten we nog dat we voor een kapitaal een analoge 2 ghz ontvanger moesten aanschaffen om te kunnen blijven kijken (verschijving van kanalen destijds).<BR>- Vergeet daarbij niet het veroniqe decoderkastje die later in de prullelbak kon.<BR>- Toen werden we verplicht een digitale ontvanger te kopen want men ging digitaal.<BR>- Daar was een kaartje voor nodig die maandelijks geupdate wordt door Canal + (je wilt niet weten bij hoeveel klanten dit mis ging...)<BR>- Daarna hebben we de 'ontvanger op afstand opdaten door Canal+' problemen gehad begin juli (heeft veel Strong 8000 de kop gekost, het ging namalijk fout..).<BR>- Drie dagen terug heb ik begrepen dat de meeste kanalen van Canal+ naar de hogere frequenties zijn verschoven. Dit met het geresultaat dat ontvangst met een 40 cm schotel pratisch niet meer mogelijk is (denk aan de camping en op de schepen).<BR>Dit gebeurde volledig zonder overleg met de leveranciers...<BR>- Nu leest ik weer dat Canal+ er voor heeft gezorgt dat de Stong 8000 straks niet meer geleverd mag worden (wordt de 8100 ivm met software die door canal+ verplicht gesteld wordt)<P>Kan en mag dit zomaar allemaal...<BR>Wat wordt de volgende stap???? <P>RichardV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...