Jump to content

Recommended Posts

Posted

<BR>wie kan mijn vertellen of helpen<BR>hoe ik een seca autoupdate lopend<BR>op mijn micronik met mam600.<BR>ik heb gelezen dat je speciale micronik<BR>.hex nodig heb voor het werken wil.<P>------------------<BR>

Posted

Die file staat in de seca download sectie maar als je die gebruikt dan is er geen sprake van AU. AU werkt alleen met de bijgevoegde hex file bij het AU binnetje<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Posted

<BR>beste satwatcher<P>ik heb een kaart aan de praat gekregen<BR>met de gewone niet autoupdate files.<BR>maar bestaan er dan geen autoupdate file<BR>die speciaal voor de micronik zijn gemaakt.<BR>als ik een autoupdate kaart b.v. van yoakam<BR>maak dan word hij niet herkend in mijn ontvanger.<BR>doe ik wat verkeerd of klopt dat.<BR>ik hoor ook wel eens een term van inlopen<BR>heeft dat er mee te maken<P>grtz edward<P>------------------<BR>

Posted

edward.. <BR>micronik is een afwijkende receiver net zo <BR>als de beruchte pioneer. au file`s moet je voorlopig gewoon vergeten. het heeft maanden geduurd voordat de seca wafer het op deze ontvanger deed. dus het zal ook wel weer een tijdje duren om voor de micronik au files voor elkaar tekrijgen.<P>gr djazzie<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...