Ga naar inhoud


C+ 16/9 programma


Gast

Aanbevolen berichten

Omdat ik graag een gids met films zelf maak, (oa C+16/9) plukte ik deze voorheen van de C+ site. Sinds enige tijd staat deze niet meer online.<BR>Weet iemand mischien of daar een reden voor bestaat? (Ik weet dat 't ook in bepaalde bladen staat, maar dit was makkelijker wink.gif" border="0 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zult elke maand maar fl. 56.48 betalen en dan die diep treurige service krijgen, echt het werk van 'n monopolist!<P>Ik snap niet dat de overheid dat allemaal maar pikt, normaal zijn ze er toch ook als de kippen bij als er 'n gebrek aan concurentie is!<P>Maar ach, het is en blijft gewoon nog steeds het zelfde liedje. <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we even realistisch wezen. Als je een abo hebt krijg je keurig netjes een Canal+ gids in de bus waar alle (canal+) zenders netjes in staan. Je kunt veel zeuren over Canal+ maar hier zitten jullie fout.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 07-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet je dus een aparte gids voor hebben (satellite etc. etc.) weer een xtra service van Canal+ Nederland !<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>lekker door-tobben "professionals"<P>Boewahahaha ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...