Jump to content

C+ 16/9 programma

Guest

Recommended Posts

Omdat ik graag een gids met films zelf maak, (oa C+16/9) plukte ik deze voorheen van de C+ site. Sinds enige tijd staat deze niet meer online.<BR>Weet iemand mischien of daar een reden voor bestaat? (Ik weet dat 't ook in bepaalde bladen staat, maar dit was makkelijker wink.gif" border="0 )

Je zult elke maand maar fl. 56.48 betalen en dan die diep treurige service krijgen, echt het werk van 'n monopolist!<P>Ik snap niet dat de overheid dat allemaal maar pikt, normaal zijn ze er toch ook als de kippen bij als er 'n gebrek aan concurentie is!<P>Maar ach, het is en blijft gewoon nog steeds het zelfde liedje. <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Laten we even realistisch wezen. Als je een abo hebt krijg je keurig netjes een Canal+ gids in de bus waar alle (canal+) zenders netjes in staan. Je kunt veel zeuren over Canal+ maar hier zitten jullie fout.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 07-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Ik zit net ff door de Canal+ gids te bladeren (ja ik ben abbonnee)maar ik zie niet ALLE zenders staan,alleen Canal+ 1 & 2<BR>zelfs geen C+16/9 gegevens.

Daar moet je dus een aparte gids voor hebben (satellite etc. etc.) weer een xtra service van Canal+ Nederland !<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>lekker door-tobben "professionals"<P>Boewahahaha ....

Hier over doorzeuren heeft totaal geen zin en voegt niks toe aan onze hobby.<P>Topic closed.<P>Zeeman.<p>[ 07-08-2001: Message edited by: Zeeman ]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.