Ga naar inhoud


Aan TOXIC


Gast

Aanbevolen berichten

Onder aan de pagina van d-board staat tongue.gif" border="0 New Posts Since Your Last Visit.Aangezien ik hier regelmatig soms meerdere malen per dag rondzwerf is dit ideaal.Nu moet ik zeggen dat ik de laatste weken steeds vaker opnieuw mijn naam en password in moet geven wat voorheen bijna niet voorkwam.Maar tongue.gif" border="0 New Posts Since Your Last Visit werkt dan niet meer,Weet jij wat en of hier iets aan te doen is?? Zo niet dan ook geen probleem hoor.Het is een fantastisch board hier.Ook ik heb hier veel geleerd maar goed hoor het wel <P>GROETUH cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


1. Dit is geen vragen forum. (dat staat duidelijk in het forum.<BR>2. Zijn dergelijke vragen al meermaals beantwoord.<BR>3. Vind je een gedeelte van deze antwoorden nog tussen het nieuws op de indexpagina.<BR>4. Post jij wel vaker zonder te lezen (ik heb de laatste 2 dagen al zeker 2 keer een bericht van jou uit te koop/gevraagd moeten verwijderen)<BR>5. Bestaat er zoiets als PM en e-mail. Niet dat ik vaak genegen ben dergelijke vragen te beantwoorden. Daar ontvang ik helaas te veel e-mail voor!<BR>6. Moet je ondanks het botte antwoord mij proberen niet kwalijk te nemen dat ik het op deze mannier aanpak. Niemand leest nog en dat kost mij iedere dag extreem veel extra werk. frown.gif" border="0<P>Toxic[Q]<p>[ 06-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...