Gast Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Werken met DVB edit lukt al aardig, maar kan ik ook beelden bekijken op mijn pc als ik de antennekabel op mijn decoder aansluit? Ik draai win XP en heb alleen een tv-out kaart...
harry37 Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Met seriële kabel niet. Met scsi dacht ik wel, maar ik heb geen scsi dus wellicht weet een ander het?
Unetwork Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Als je iets van PC tranfer afweet is het wel duidelijk. Kijk maar een hoe snel een seriele kabel is en hoveel er maximaal/sec er doorheen kan gaan! Video kan alleen met USB2 100/1000 netwerk, firewire en SCSI Wel kan (met de pauze-freeze frame) een foto overzetten. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 16 maart 2004 Geplaatst: 16 maart 2004 Inderdaad ,dit gaat alleen met scsi. Als je van plan bent om ea te kopen dan kan je het beste gebruik maken van het prog. Vgrabber, werkt uitstekend.
Gast Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 Ik heb een scusi kaart in mijn pc zitten, dus rest mij alleen nog maar een scusi kabel te kopen... Bedankt voor jullie reacties! Heb een kabel nodig van om en om 5m, wat zou het ongeveer kunnen kosten?
Ome Merde Geplaatst: 24 maart 2004 Geplaatst: 24 maart 2004 ik denk dat je nieuw toch wel rekening moet houden met een eurootje of 40 voor een 5 meter lange 50 polige male-male SCSI-kabel. die zijn pittig duur .... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen